2010-12-29

Vita vinterland

Vackra vita vinter

Underbara dagar med vintervita vyer, snöfall och skottning. Härliga innedagar med mysig brasa, goda vänner och god mat.

Igår hade jag besök av Anna och Sanna vi lagade "egopizza" och babblade och spelade spelet "När då då ?" ( verkligen ett spel att rekommendera för alla) , Jo Anna vann förstås det får jag inte glömma och nämna.

Senare på kvällen spelade vi lite till jag, Stoffe, Mats, Catja och Mella å då vann ju jag förståss . Sedan förlorade jag dundermycket.

Idag har jag bara softat, gjort lite pappersarbete och snart ska jag ta och städa en liten sväng, kanske en tur till EKO o inhandla lite fler spelfrågor till TP, vi börjar liksom bli trötta på de frågor vi har från 1986.

Idag blir det lite extra god mat med Entrécote med potatisbollar, grönt och vitlöksmojs.
Ha en skön fortsättning på jullovet för det ska minsann jag ha.

Jullov på Brunnsgatan 4

Jupp jag vann :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar