2011-05-22

Jag blir så arg så hatisk!!!


Jag blir så arg på alla dessa värdelösa människor som kommer hit till vårt land och bara tar för sig, rånar, stjäler, våldtar, mordhotar helt vanliga försvarslösa människor till livet.

Min bror blev mordhotat/rånad med en pistol mot pannan igår....Min bror....Detta är så vansinnigt sjuk så det går inte ens att beskriva. Min bror och hans familj blev rånade mitt på ljusa dan av en stupfull/knarkpåverkar litauer...VA faaaaaaaaaaan har de här att göra när de inte kan rätta sig efter vår svenska kultur. Där man fan inte går omkring och mordhotar vanliga människor som jobbar i ett café med pistol mot pannan...Vad är det för jävla skitsamhälle, vårt Sverige håller på att bli!!...

Är det konstigt att fler och fler röstar på SD: nej det är det inte! och jag som är en av de mest humanistiska människor som finns....är idag på väg att bli rasist eller iaf främlingsfientlig...Jag känner sånt hat och sån obeskrivlig ilska mot denna värdelösa person som har utsatt mina nära och kära för ett sånt meningslöst våld...FYYYY FAAAAN

Antal rån de senaste 50 åren...vart sak detta sluta?

Som tur var gick det bra, denna kriminella person blev gripen bara på några timmar tack vare att min bror kunde visa var han befann sig. Galen som han är följde han efter...och polisen kunde häkta detta avskum och hans gelikar.

Vafan trodde han rånaren...att det bara är att komma hit och vifta med en pistol mot värnlösa vanliga människor och så får man som man vill?...Må din själ ruttna och hoppas de ger dig ett kännbart straff och sedan omedelbar utvisning på livstid.

Jag ursäktar härmed alla mina svordomar men jag har inte bättre ord på den känslostorm som jag befinner mig i just nu...än mindre det hat som finns i mig. Vi hade tur denna gången... mina nära och kära är inte skadade, de lever...men vilka ärr kommer detta ge dem i livet? Jag kommer iaf finns för dem och stötta dem så mycket jag kan. Min älskade bror och Bella jag älskar er så mycket...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar