2011-06-18

Crashed Car


Livet

Har varit o kollat på Super 8 på bio med Mella och Daniel...klassisk Steven Spielbergfilm...klart sevärd..o coola effekter.

Men innan dess så lyckades Mella krocka min bil rätt i grindstolpen. Fan fan fan!...hon är bannimej FREDAG DEN 13:E personifierad. Mer "otur" än henne kan man inte ha...tappar mobiler (blir av med) så fort hon får dem i händerna har säkert "tappat" sju mobiler sen hon fick sin första....fast de såklart det är ALLTID ngn annans fel...nån som snott den...nån som slängt den i sjön... osv. För några veckor sen sprang hon på mitt tanklock (700 spänn) sen ska det lackeras säkert 3-400 spänn till åsså nu detta....tror jag svimmar snart.

Men jag ska inte betala en spänn...det får hon göra...så hon lär sig ngn gång! Grrrrrrrr....
Känner mig alldeles tom...pallar verkligen inte med fler missöden av denna sort... men man får ändå vara tacksam att det är "döda" ting som skadats och tappats bort...allt kunde varit värre :) Man får försöka se det från den ljusa sidan inga personer har iaf kommit till skada eller försvunnit. Är mycket tacksam för det.

Annars så har jag mest hållt på o fixa och dona här hemma idag...skönt o få ordning både här och DÄR. Måste snart börja pilla med hemsidan också så jag får upp den igen. Sortera min papper, städa kylskåpet och puts fönsterna har säkert mer på den där to-do listan men har ju heeeela sommarna på mig.


Dansen

Här Zumbas det 3 pass i veckan nu, härligt svettigt men måste få kontroll på tekniken o lära mig stereon i Aerobix lokal...den är lite knepig. Ska ta en sväng dit imon och se om jag kan lära mig ...skapet.

Den 8 juli (fredag) är vi förövrigt och dansar på torget kl. 15.00...för er som missade showen dåra.

Jobbet

Då är det bara 2 härliga arbetsdagar kvar sen är det SEMESTER! Förövrigt kan jag meddela att vi har lika mkt semester som de som jobbar på fängelset har 7 veckor om året det är väl ungefär detsamma som vårt "sommarlov". Får se vart det bär hän sen i juli inget är bestämt än men vi siktar än så länge på NYC.

Snaaaart Semester :)

Så dagens låt får bli:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar