2011-06-23

Jojomen





Livet

Äntligen SEMESTER! Så underbart och vara ledig och bara göra det men vill och som faller en in. Idag har jag varit och fyndat lite på H&M det blev trosa, Bh, linne, Hood (neongul), nagellack och hårinpackning (kan behövas).

Eftersom Mella har pajat bilen så har jag även hämtat en hyrbil, en liten vit Reanult Clio, tur att det ingick i försäkringen ;) Men min egen får jag tillbaks på tisdag igen inte så att jag längtar för den lilla vita är störtskön att köra. Kanske får skaffa en sådan i framtiden?


Jobbet

Inget mer förrän i augusti men jag ska frilansa lite imon.

Sen kommer det där obehagliga efterspelt från vissa personer i min närhet (som jag just nu inte kan nämna vid namn eller yppa vad det gäller om). Men det kommer var så säkra, antingen här eller i pressen.

MEN dessa personer ska akta sig noga för vad de gör hädanefter för allt kommer ut i offentligheten och allt skall synas in i minsta söm, så sant som jag heter Ariane. Som Mats sa om det inte fungerar med diplomati och sunt förnuft får man skicka in hela gardet och brigaderna och eftersom jag kommer från en krigarsläkt eller rättare sagt riddarsläkt, så kan ni tänka er att jag INTE är den som ger mig i första taget.

Jag har redan vidtagit åtgärder som gör att deras fula spel inte kommer att lyckas, och redan dragit i trådar för att kunna offentliggöra och minutöst granska de påhopp vi har blivit utsatta för. Allt jag kan säga att falskare och mer ynkryggade personer har jag sällan träffat. OM jag ställer en rak fråga då anser jag även att jag har rätt till/kräver ett rakt och ärligt svar tillbaka och DET kan jag säga det har jag inte fått EN enda gång. Fy fan för backstabbers!!! och falska människor. Håll dem ifrån mig...snälla.

Jag behöver min energi till annat än sånt här skitsnack och oproffsigt agerande från dessa patetiska individer...just nu slösar jag min energi på onödigt jävelskap och försöker bearbeta i min hjärna var jag ska lägga mitt krut eller svinga min sabel. Men jag får lägga band på mig ett litet tag till, sen jädrans ska jag strida, var så säker på det. Jag bidar min tid och samlar nödvändiga vapen (information) och förenar min armé för att förinta draken...




1 kommentar:

  1. Enade vi står söndrade vi falla....

    Kör hårt krigarprinsessan :)
    Kramar från oss Jockarp.

    SvaraRadera