2011-11-18

Livet

Vilken dag...säger jag bara..

Började i går kväll med att datorn höll på att krascha, fick göra en scandesk och två system återställningar innan jag hade fått bort möget + en del annat underhåll...så i säng kom jag inte förrän vid halv 1. Mycket bra jobbat där. Sen kunde jag ändå inte somna för hjärnan gick på högvarv och Mats sparkades och levde rundor så det gjorde mig tokig. Vid femtiden vaknade jag ingen..helt jädra klarvaken (till vilken nytta) försökte somna om men gjorde nog inte det förrän vid sex halv sju tiden då jag hörde att Mella hade hoppat in i duschen. Ok tänkte jag jag ska inte upp förrän vid 8 så det  är lugnt...somnade till slut och vaknade 8.50!! jag skulle ha gått upp åtta men måste varit så trött att jag säkert stängt av mobil larmet. Upp som skjuten ur en kanon och arg som ett bi. Mest på mig själv då, men lite på Mats med som legat och o sprallat som en torktumlare hela natten.


Kom iväg och kunde ha mitt utvecklingssamtal och hann skriva ut allt  så skönt då..tur att skrivaren inte alltid strular på jobbet då.

Väl hemma blev det fredagsstädning och måla mitten rummet på övervåningen...inte hade jag en tanke på att jag skulle ha ett X-trapss med ZUMBA...vid 17.30 tiden frågade en vän mig varför det inte varit någon ZUMBA idag var jag fortfarande sjuk?...Så jag berättade som det var att jag totalt hade förträngt det men lovade att återkomma snabbt med ett ersättningspass....Så det blir söndag mellan 17.00- 18.00. Jag är väl nog heller inte mer än människa brukar verkligen inte glömma sånt här...men eftersom dagen började som den gjorde så...kan den ju inte bli så mycket bättre efter allt detta.

Så vi får väl se om vi får någon TACOS på Bellas Place idag eller om borden är överfulla och maten är slut. Skulle väl vara en fulländad katastrof dag för mig från början till slut eller?

Så off we go....were off to see the wizard...the wonderfull wizard off.....Asch nu får jag allt ta o sluta..


Wish me luck :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar