2009-02-10

Jisses

Vad jag är urusel på att blogga då!!! Trodde verkligen att jag skulle bli en bra bloggare som skriver en liten snutt varje dag. sen går bara dagarna och jag bara hinner inte. Har så vansinnigt med saker och göra hela tiden. Men det är så det ska vara många bollar i luften, då trivs jag.

Vad har hänt sen sist då. Mycket men inte något jag kan dryfta här pga min arbetssekretess, men man kan lugnt säga att jag har så mycket att göra att jag knappt hinner med mig själv. Ska bli så skönt med ett härligt SPORTLOV.

I år blir det då inget skidåkande dels pg.a. snöbrist (vad ovanligt) och dels pga mitt lilla knä. Men vi tränar i styrketräningshallen jag och knäet iaf. 3-4 ggr i veckan, så jag får hoppas vi snart har full styrka i det igen.

Nu är det duschen som gäller och sen min goa säng.

Ha det vansinnigt gött.... jag försöker ha det mellan varven.

Dagens låt blir DU FÅR INTE : http://www.youtube.com/watch?v=QXUFKlzhpzU - den är bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar