2009-02-22

Vill bara ha vår nu...

Usch så tråkigt väder det är just nu..kallt, grått, blött och äckligt. Bättre var det igår då det åtminstone snöade lite..å sen töar det igen...så tråkigt.

Jag vill ha vår nu och det fort...en sån där skön ljummen ,myggfri och solig dag, när vinden bara fläktar lite i håret..

På tal om håret... vilken total katastrof...jag ville göra det lite mer ljust och lite mer åt det ljusbruna hållet...så jag använde ett sånt där kit med medföljande slingpaket...o vad blev det ÄNNU RÖDARE! (nä orange om man ska vara riktigt ärlig)..shit med tänkte jag och fortsatte med en mellanljusbrun nyans (där det t.o.m. stod att den skulle DÄMPA de röda tonerna)....vilket den naturligtvis inte gjorde...det blev bara ännu rödar..fast mera jämnrött. Så nu vet jag inte vad jag sak ta mig tillden röda SK. TONINGEN som jag hade i för några veckor sen..är bergfast..går inte att få bort verkar det som..



Vad som återstår är..
1. Avfärga (dvs blondera bort färgen)...vilket kan resultera i x-traslitet hår..
2. Färga över det med någon mörkare brun...så tråkigt har jag ju haft ett tag nu
3. Göra ingenting och bara slita bort det med mkt inpackningar o så... (tar ju sån j-kla tid)

Ja jag vet faktiskt inte...funderar fortfarande..dumma hår!

Nu in i duschen o få bort hästlukten...(har ju ridit idag med Mella) men jag vill fortfarande ha VÅR NU!

Så härligt med vitsippor...det är VÅR!

Dagens låt blir ju: Hair http://www.youtube.com/watch?v=7dyl0j3WU6Y

Ha det gött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar