2009-02-01

P-p-p-poker face, p-p-poker face (Mum mum mum mah)




Då var man 700 kr rikare då efter gårdagens pokerturnering. Känns skönt och bara drämma till när korten känns rätt och konstatera att Japp Där satt den! Min motståndare Kjell blev ju säkert inte alltför bortskrämd av min distraheringstaktik heller. Jagsa till honom i en liten paus vi hade innan själva heads upen att... Du har inte en chans, för så kändes det. För det hade han ju inte heller. Iskallt drog jag hem den...GÖTT!

Idag har jag mest ägnat hela dagen åt att fylla, räkna om och fixa med vårens LOK-stöd. Guuud vad det är tråkigt. Sen när jag skulle fylla i allt på nätet (slutsummorna alltså) Jaha då har de ett nytt system som man först skall ordna en aktiveringskod till. Varför sa de inte det när de la om hela klubben online. Nähä tydligen skall man räkna ut det själv för någon info om det har jag inte sett varken i deras mejl eller på den nya sidan (de mejlen har jag läst eftersom de är sparade i mon dator)...som ska vara sssååååååååååååååååå bra! Detta kallar jag INTE BRA! Så nu får jag vänta tills jag kan göra det sista, hoppas bara deras LOK-stödssida verkligen är så bra som de påstår då, annars lär jag får panik eller nåt ännu värre.


Dagens bad blev inte heller som jag hade väntat mig..eftersom x-antal barn i huset hade duschat i omgångar så vart det min tur lite senare på kvällen. Varmvatten det kunde jag ju glömma, pannan hade gått på högtryck så för mig återstod det bara lite fesljummet vatten. Nästa gång är det jag som badar först, så det så!

Dagens låt blir of course: http://www.youtube.com/watch?v=xyDRbp1ZPp8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar