2009-01-29

Vuxenstreet/Old school

Å va kul det var idag på danspassen. Först Old School ett nytt gäng goa tjejer som verkligen jobbade på hårt. De kan bli duktiga. Sen vuxengruppen jättekul med nya i gruppen och de tyckte om låten jättemycket så jag har väl rätt bra känsla för vad som passar "oss" vuxna. En sån himla kaxig och tuff låt kräver ett gäng kaxiga tjejer och det var de. Missy Elliot of course och PCD!

Mina tisdagstjejer har även sagt att min nya streetdance e sjukt bra... så glad jag blir... Jag hoppas verkligen den dansen blir så bra som jag vill att den ska bli.

Sen har jag varit hos min sjukgymnast och fått ett tufft träningsschema för knäääet. Så jagska träna styrketräning som attan nu. När hon mätte knät så fattades det 15 grader i rörlighet och 2 cm i muskelmassa..å det ska fanemej tillbaka, så sant som jag heter Ariane. Sk kämpa stenhårt med programmet. Mitt knä ska vara fullt rörligt till sommaren igen det är mitt mål.

Nu ärdet bannimej dags och duscha och natta sig..sen är det halv jobbe dag imorgon..Ska bli sååå skönt och sluta tidigt.

Dagens kaxiga låt blir förstås vuxenstreetens: http://www.youtube.com/watch?v=RQ1vJ4kFd_Q

Ha det gött imorron..för det hade jag idag.

Ariane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar