2009-01-27

Streetdance/hiphop

Guuud vad skönt det var o starta upp dansen idag igen. Im back!!!!

Känns så himla härligt och få göra nya danser till terminen nu. Jädrans vilka koreografier jag har fått ihop då. Jag är verkligen jättenöjd och det var dansarna med. De sa alla att det var jätterolig idag. På torsdag startar old school och vuxengruppen med å där är minnsan många nya anmälda ska bli kul det också, men jag har inte riktigt bestämt låtar där än.


Förresten undrar vart jag får alla galna ideér ifrån ibland. Det är precis som om de bara flyger in i mitt huvud och poff ut i kroppen, känns underbart när man har sånt flyt.


DAGENS låt får bli: Kill the lights med Brittan: http://www.youtube.com/watch?v=jchRsvvTyEg

Kram o ha det vansinnigt gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar