2009-01-12

Dansat idag

Idag har jag varit i danslokalen och förberett lite för dansen som börjar v. 5. www.dancezone.se.
Jag fick lite flyt i förberedandet efter ett tag ibland är det lite trögstartat, men då får man hem och kolla mycket på youtube för att få idéer och bli inspirerad. Har många goa låtar på G just nu Pokerface, Mims med Move, Talk that shit med Justin ochTimberland, Kevin Rudolf med let it rock m.fl.

Efter jag hade tränat över en timme så tänkte jag bra idé o gå till styrketräningshallen för att jobba upp lite muskler i benen efter operationen..ååå sicken otur jag hade. Där stod det på dörren "stängd den 12/1 p.g.a. ommålning" jaha..det var ju typiskt. Just när jag verkligen hade bestämt mig för att träna lite annat så är det stängt, min vanliga otur. Så jag fick gå tillbaks till danslokalen för att träna på egen hand utan redskap...urtråkigt.

Knät funkar förövrigt bra och det känns mer och mer som om jag kan lita på det igen, men jag tror ändå att bygga lite mer muskler skulle göra susen.

Efter träningen solade jag en kvart för att bygga på min icke befintliga solbränna till danstävlingen i Kristianstad. Jag kan ju inte se ut som en albino om man nu ska visa ben och armar i min nyinköpta "Charlotte Pirelliklänning". Ja den är inte fullt så kort och inte heller lika glittrig men formen är densamma fast med fransar överallt istället. Den blir perfekt för våran mambo.

Å nu är det iväg till badkaret..ska upp o jobba imorgon. Sköönt.

ha det jä-ligt gött. Det har jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar