2009-01-08

Manager

Håller på för fullt med att jobba med nästa workshop som vi ska ha här i Sölvesborg. Vi kommer att få äran av att ha Louis Warning från Amsterdam här under en hel dag den 1 mars 2009. Vinnande koreograf för världsmästerskapen i streetdance 2008, de ni! Dessutom har han jobbat med ett antal stora namn som Nina Sky, LaToya Jackson, Mariah Carey m.fl.


Louis Warning

Å vad har jag gått och blivit JO hans manager! här i Sverige. Vi är den första dansföreningen som kommer att ha workshop med honom här i Sverige och mitt jobb är att se till att fler vill ha workshops med honom under v. 9. Jag har redan kontaktat många danskolor/föreningar i södra Sverige. Hans danskollega tyckte dessutom att affischen jag hade gjort var den snyggaste de hade sett på länge. Lägger in den här när allt är riktigt klart.


Idag skulle jag och Lasse v.d. Kristianstadbladet ha tränat sista delen av vår mambo men vi fick skjuta på det tills imorgon. Vad gör väl det? Sen fick jag reda på av Ewa Gustavssons idag att hon också med skulle vara med i Shall We Dance i Kristianstad... Hon ska dansa salsa.. ja, vi får väl se vem som vinner... hehe Kan bara säga om min koreografi funkar..så blir den dögrym. Mambo a´la Ariane. Vi ska ha riktigt kul iaf..

Kul nu gick det inte och lägga in bilder här idag heller. lägger in dem imorgon istället om det går.

Kunde ju inte sluta och försöka lägga in bilder så nu blev det en bild på Louis i alla fall.

Ha det gött... Ariane (för det har jag)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar