2009-01-18

Såja nu har jag satt lite färg på tillvaron också eller rättare sagt håret. Får hoppas det blir bra, valde en typ auberginefärg denna gången. Fast det är bara toning så det går väl ur rätt snart igen. Bara så man ser lite fräsch ut på lördag.

Jag tänker mig att det kan bli så här ungefär. med denna färgen men vi får väl se :)

Sen återstår det att hitta skor. För tillfället finns det inga snygga sandaletter i handeln som jag ens skulle kunna tänka mig får se om jag beställer några på nätet imorgon eller ikväll..nöden har ingen lag.. eller?

Funderar på dessa silversandaletterna men är inte riktigt säker än. nån som har ngt bra förslag? My?

Dansen är i princip färdig nu också. Sista gången vi körde den kändes det riktigt bra och vi tog i så vill höll på och svimma.. Nu återstår det bara att lägga till lite mer känsla, glädje och jävlar anamma och det kommer, det kommer. Snart är det lördag och redan nu börjar det kännas lite pirrigt och så. BARA 7 DAGAR KVAR ! Juue

Förkylningen kom av sig..skönt det, eller så håller jag den i schack med alvedon och vitlök.

Dagen låt blir... Lady GaGa - Just Dance - http://www.youtube.com/watch?v=Q_edJiNxSO8

Haaa det jä-ligt gött. Det har jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar