2009-01-22

MAMBON SATT

Jajemänsan där satt den! Idag var det bästa Mambon ever. Även Anna vår "coach" tyckte att det var verkligen mer än hon hade förväntat sig. Så jag är helnöjd, för har ANNA sagt det är bra, då är det bra. Annars lovar jag att hon hade sågat oss.

Nu gäller det bara att preparera självförtroendet med lite jäklar anamma. På lördag är det bara du och jag Lasse mot världen.. hihi. Det ska bli så himla kul, trodde väl aldrig att jag skulle dansa offentligt i en pardanstävling. No way, not me. Men ack vad jag misstog mig och nu när det med stormsteg börjar närma sig, då känns allt helt plötsligt riktigt spännande och kul. Jag är inte så värst nervös än, men det kommer väl.

Skorna är som sagt var forfarande inte fixade men jag fick tips av min lilla Nilla idag så imorron skall jag damma av hyllorna i två affärer till i Kristianstad. Nånstans måste det väl stå ett par alldeles perfekta dansskor till mig i storlek 37? Eller varför inte....

Dagens utmaning: Ni som bor i Kristianstad eller iaf i närheten och har ett par ursnygga röda, silvriga, eller vrålhäftiga sandaletter i storlek 37 stående i garderoben, kom till Yllan vid 17.00 på lördag och låna ut dem till mig? Vad sägs om en fribiljett? Jag har gråsilvrig klänning så de måste passa till den.

Dagens video blir en mambodans: http://www.youtube.com/watch?v=R5i2nOUIcbM

Ha det attans gött för det har jag idag.

Kraaaaaaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar