2009-01-11

OFM revyn och party


Igår hann jag inte skriva något då hela dagen var fullbokad. Men sammanfattar det hela idag istället.


The Krispy Chicks in action

Först var vi och tittade på revyn i Olofström. Ingen höjdare precis jag har sett en del revyer genom åren men denna var inte precis den roligaste. Publiken bestod av 98% PRO och de var urtråkiga vilket inte gjorde saken direkt bättre. Någon enstaka scen var väl rätt bra men jag kan ju inte påstå att jag skrattade hejdlöst. Våra dansare däremot gjorde ett mycket bra jobb med den koreografin och det jobb de hade. De såg verkligen proffsiga ut och jag kände mig stolt över att de alla har eller har haft ett förflutet inom Dancezone. Allra bäst tyckte jag om dansen med de blåa overallerna och den mystiska tangon. Ni kommer att bli stjärnor allihopa :)

Det var jättekul också att träffa Milena och Milijana igen. De är sååå söta och duktiga.

Sedan mellanlandade vi hemma för klädbyte och litet matstopp innan 175 års festen i Hörvik. Mycket nya folk men även en del bekanta ansikten. Vi hade riktigt kul och dansade till kl. halv 4 på natten.

Det var det hele

O ha det gör gött

Oj höll på o glömma dagens låt det är MIMS med MOVE

http://www.youtube.com/watch?v=h0YqBTUlxNk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar