2009-01-06

Dancezonemiddag



Japp då har vi haft dansmiddag då på Steakhouse i Sölvesborg. Sjukt mätta blev vi allihop, fast det blir man ju alltid när man äter där. Linnea avslöjade att hon äter där jätteofta ca. 2-3 ggr i veckan. Vansinnigt, jag hade säkert gått upp tio kilo i veckan om jag hade gjort det.



För ovanlighetens skull vi var där allihop d.vs. alla tio ledare Anna, Sanna, Linnea, Emelie, Elin, Amanda, Rebecca, Johanna W, Johanna K också jag. Så var det lite extra trevligt eftersom som ingen var sjuk eller hade bokat in något annat. Vi hann även och ha lite möte om vårens aktiviteter och tema som vanligt har vi ju massor på gång och många nya järn i elden. Tokiga idéer som måste ligga och gro ett litet tag så det blir ännu tokigare. Show blir det iaf i slutet av maj månad i Bromölla på Humlescenen.




En annan idé jag fick under dagen är att att jag kommer att lägga en länk här till dagen låt.
Dagens låt får bli den goa låten jag hittade igår med Jim Jones - The good stuff.. Jag fattar verkligen inte vart jag hittar alla bra låtar ibland. Men ibland hoppar de nästan in i min dator eller i alla fall i min högtalare.

Dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=Orgd2DPx1pA -ååå jag har bokat den me :)


Mr Jim Jones

Imorgon blir det lite dans igen för då kommer pass två av Lasses och min Mamboträning.

ha det gött Ariane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar